Wednesday, October 8, 2008

Hypoglycemia Iron Anemia

The Motto of the Day



Only those who have the courage to face the great failures
can achieve great successes.

Robert Kennedy

Selling Organs The Pros

E 'Long time no write tests are back

It 'a long time since I write in this corner.
A little distraction, but mostly out of laziness. The desire to write comes and goes and sometimes if there is no deadly sin takes over (oh yes because we are human through our flaws!).

Actually I do not have something to write about a topic, a topic or theme, they are just in front of my PC, which rests against the French door from my chaotic garden. behind me on the couch that Sayuki romfa, sighing from time to time.
The house is a little empty since Sakura has gone to live as a pet-princess in her new home. His snoring next to my bed gave me peace, even in times of anxiety or depression. They say the sleep ever taste of an animal helps to rebalance a positive spirit. Well this may be true, but there are other dogs more likely, I believe that dogs have their talents. Sakura certainly with his desire to look after his family has the power to soothe and calm the restless spirit or make prey of anxiety.
Sayuki simply suffer with you, as a figlio (farò in modo che mai più un cane mi sia così legato!!!).

Un'altra cosa che lenisce l'anima è la fede. Anche la fede come i talenti è un dono, che talvolta pare un fardello, quando la nostra vita non è in equilibrio con essa.
E' molto strano come con l'età e la consapevolezza di noi stessi emerga ciò che in noi è stato seminato dalle nostre famiglie , ma sopratutto come emerga sempre di più ciò che in noi è un valore innato.

Non è mai un bene opporsi all'emersione di noi stessi, poichè ciò porta a vivere in conflitto perenne. E' altresì molto difficile nel cambiamento armonizzarci con ciò che ci circonda. Il segreto credo sia l'accettazione di noi stessi integralmente e con quanta più schiettezza è possibile.
Anche se devo dire la schiettezza non è sempre gradita nei rapporti con gli altri ma più spesso non è gradita nei confronti di noi stessi.
Le aspettative che abbiamo indirizzano ciò che siamo, ma non ci mutano. Eppure a volte le aspettative ci inducono a creare immaginie stereotipi di noi stessi su cui vogliamo modellare in nostro io, come se questo fosse una materia informe senza una innata personalità.
La costante delusione nell'insuccesso nel tentare di far questo, provoca frustrazione perenne e conflitto.
In realtà è molto più facile attendere e vedere cosa emerge di noi e da questo partire per non deludere le nostre aspettative.
I have always admired the ambition, as described in the 80's, the yuppies, gay and materially so simple and straightforward, happy and carefree.
not yet part of me and why I resigned. My calm temperament, which sometimes flows into the lazy, and especially the lightness of my ego does not harmonize with a vision of yuppie life.
But time is a gentleman, as they say, and more often is an honest man with great humor.
time ago that mature things you never thought to bring with you, and sometimes are surprised by these antics of your ego.